hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت سی و سوم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت33

دانلود قسمت سی و سوم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت33

قسمت 33 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 15 مرداد در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه قسمت 32


خسرو به حالت کما می‌رود و در بیمارستان بستری می‌شود. اگرچه کلامی میان او و نکیسا رد و بدل نمی‌شود، اما نکیسا احساس می‌کند که خسرو از همه چیز باخبر شده است. آوا که در میانه‌ی مهم‌ترین نقشه هایش با این اتفاق روبرو شده است نکیسا را آرام می‌کند و احتمال مطلع شدن خسرو را در نظر نمی‌گیرد.

در گوشه‌ای دیگر، در خانواده‌ی سپنتا، معجزه‌ای روی می‌دهد. پدر توران قدرت تکلمش را دوباره به دست می‌آورد. او که تمام سه سال گذشته را تحت شکنجه‌ی کلامی برادر زاده و دامادش اتابک بوده است، از او خواهش می‌کند که دست به تحقیر دخترش نزند. به او می‌گوید که می‌تواند طلاق بگیرد و سهمش از دارایی هایشان را هر طور که خودش مایل باشد بردارد، اما در در این میان بمب دیگر آوا منفجر می‌شود.

آوا با پیام دادن به آرش و توران، آن‌ها را به خانه‌ی مرسده می‌کشاند. جایی که اتابک هم بعدر از مدتی دوباره با معشوقه اش روبرو شده است. بدین ترتیب اوضاع در خانواده‌ی سپنتا از آن چه بود بحرانی‌تر می‌شود و عامل روشن شدن همه‌ی این آتش‌های زیر خاکستر خانوادگی هم کسی نیست جز آوا.

1- لینک دانلود دل 33 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 33 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل33 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 33 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل33 با همه کیفیت ها

 تیزر سریال دل قسمت 33






امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد